martes, 26 de marzo de 2013

NEREA VISITA BILBAO


Hola formiguetes!!!!
 
Sóc Nerea i el passat pont de Falles vaig estar a Bilbao.

Ací vos deixe algunes fotos de lo que vaig veure allí.

Mentre anavem passetjant me vaig enrecordar molt del cole, perque vam veure una tenda on venien Bacallà que tant li agrada a la Vella Quaresma. En Bilbao mengen molt de Bacallà.



Un edifici en les finestres de colors igualet igualet al quadre de Paul Klee.


Vam vore a Puppy (el gos) i a Mummy (l'aranya) que estan al costat del Mueseu Guggenheim on alguna volta s'han exposat obres de Paul Klee.




També me vaig ficar molt contenta perque vaig pujar en diferents tipus de trens. En metro, per baix terra, en tramvia, per mig de la ciutat entre els cotxes, i en funicular, per a pujar a una montanya molt alta. I en un vagó que no anava per les vies, anava penjat d'uns cables a un pont, es diu el Puente colgante de Portugalete, que creua la Ria de Bilbao.





Ho he passat molt bé i me va agradar tot moltissim.
Bessets

Nerea

No hay comentarios:

Publicar un comentario